My Mom is A Superwoman

Äitini on teräsnainen. Hän ei pelastanut maailmaa Trumpilta tai nostanut pilvenpiirtäjiä pelastaakseen oravia, mutta hän on aina pitänyt huolta toisista ihmisistä. Hän kasvatti minut suurimmaksi osaksi yksin. Hän hoiti perheenjäseniään, kunnes kaikki lopulta lipuivat pois Tuonelan maille. Hän antoi kaikkensa muille. Hän osti minulle aina uusia vaatteita kouluun, ettei varmasti kukaan kiusaisi minua koulussa. Hän osti minulle leluja, pyörän, puhelimen ja kaikkea mitä tarvitsin ja mitä en tarvinnut. Hän varasi vieraille aina ruokaa pöytään, vaikka rahamme olisivatkin olleet tiukilla. Hän otti kaiken rahan pois itseltään, jotta minä ja muut saisimme mahamme täyteen ja hymyn huulillemme. Hän parsi sukkahousunsa aina uudestaan työpäivän päätteeksi. Hän luki rispaantuneita vanhoja kirjoja ja elokuvat katsottiin telkkarista. Hän uhrasi paloja elämästään muille, mutta hän ei ikinä valittanut. Hän oli onnellinen, kun hän pystyi auttamaan minua ja muita. Minulle hän on yksi maailman ystävällisimmistä ihmisistä.

My mom is a superwoman. She hasn't saved the world from Trump or lifted skyscrapers to save squirrels, but she has always taken care of so many people. She has raised me mostly alone. She has taken care of her family members until they have slowly gone away. She gave everything that she could to everyone else. She bought me new clothes for school so no one wouldn't bully me, she bought me toys, bicycle, phone...anything I needed and didn't need. She reserved a big meal to every one who came to visit us, even we we're short on cash. She took the money away from her, so me and everyone else who she cared could get food on their mouth. She repaired her ripped tights several times. She read old  ruptured books and watched movies from TV. Even she sacrificed her life to others, she never complained. She was happy when she could help me and others. To me she's one of the kindest person in the world.


Kun olin tarhassa luulin kaikkien äitien olevan samanlaisia kuin oma äitini. Tietenkin erilaisia ulkonäöltään ja persoonaltaan, mutta kaikki olisivat silti sisimmältään samanlaisia. Olin naiivi. Kasvaessani ymmärsin etteivät kaikki tunne omaa äitiään. Osa heistä on joutunut luopumaan äidistään liian aikaisin. Osa äideistä satuttaa heidän lapsiaan. Olen kiitollinen, että minä olen saanut mahtavan äidin. Olen kiitollinen, että hän rakastaa minua ja hyväksyy minut sellaisena kuin minä olen. Hän on aina tukenani ja soittelemme päivittäin. Olen ylpeä, että juuri hän on minun äitini. Rakastan sinua äiti. Hyvää äitienpäivää!

When I was in kindergarten I thought every mother was like her. Every mother was different, but I thought they would love and take care of their children like she took care of me. I was so naive. While growing up I realized that nobody is like her. I realized that someone have had to say good bye to their mother's too soon. Someone's have never knew their mother and some mother's hurt their children. I'm grateful that I have amazing mother. I'm grateful that she loves and accept me as I am. She's always there for me. We call each other every day several times. I'm proud that she's my mother. I love you mom. Happy Mother's Day!

No comments